Урок № 1.
Тема. Початок громадівського руху наприкінці 50-х, в 60-і роки
Мета: охарактеризувати особливості суспільно-політичного та національно-визвольного рухів у Наддніпрянській Україні в середині ХІХ ст; розвивати в учнів уміння аналізувати й систематизувати матеріал, виділяти головне і другорядне, робити висновки та узагальнення, удосконалювати навички роботи з історичними джерелами; на прикладах діяльності громадівських організацій виховувати в учнів патріотичні почуття.
Основні поняття: контрреформи, громади, Валуєвський циркуляр, журнал «Основа», хлопомани.
Обладнання: карта, схеми, таблиці, історичні документи та ілюстрації.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Урок повністю ⇒ ЗАВАНТАЖИТИ
Урок № 2.
Тема. Суспільно-політичний рух у 50-60-і роки ХІХ ст. на західноукраїнських землях
Мета: формувати в учнів уявлення про стан національно-визвольного руху на західноукраїнських землях після революції 1848–1849 рр., а також охарактеризувати процес формування двох течій українського визвольного руху: «москвофіли» і «народовці» та створення культурно-освітнього товариства «Просвіта» й літературного імені Т. Шевченка; розвивати в учнів уміння самостійно аналізувати історичні джерела, робити порівняльну характеристику певних явищ та подій, вміти висловлювати свою точку зору, робити висновки й узагальнення; виховувати в учнів почуття патріотизму, любові до своєї Батьківщини і свого народу.
Тип уроку: комбінований урок.
Урок повністю ⇒ ЗАВАНТАЖИТИ
Урок № 3.
Тема. Відродження громадівського руху в 70-90-х роках ХІХ ст.
Мета: охарактеризувати суспільно-політичний рух у Наддніпрянській Україні, що входила до складу Російської імперії, в 70–90-х роках ХІХ ст., детально зупинившись на ІІ етапі громадівського руху та діяльності народників; удосконалювати навички роботи учнів з історичними джерелами, а також розвивати вміння аналізувати та систематизувати матеріал, робити висновки, порівняння, вчити висловлювати свою думку й оцінювати ті чи інші історичні явища та події; на прикладах діяльності учасників громадівського руху та народників виховувати в учнів патріотичні почуття.
Тип уроку: комбінований урок.
Урок повністю ⇒ ЗАВАНТАЖИТИ
Урок № 4.
Тема. Піднесення національно-визвольного руху на західноукраїнських землях в другій половині 70-90-х років ХІХ ст.
Мета: охарактеризувати процес піднесення національно-визвольного руху на західноукраїнських землях, які знаходилися під владою Австро-Угорщини, в 70–90-ті роки ХІХ ст.; розвивати в учнів уміння аналізувати й систематизувати матеріал, робити висновки, порівняння, вміти виділяти головне і другорядне, удосконалювати навички роботи з історичними джерелами, висловлювати й аргументувати свою точку зору; виховувати в учнів почуття патріотизму.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Урок повністю ⇒ ЗАВАНТАЖИТИ
Урок № 5.
Тема. Утворення українських політичних партій
Мета: охарактеризувати процес піднесення національно-визвольного руху на західноукраїнських землях, які перебували під владою Австро-Угорщини, в 90-і роки ХІХ ст., проаналізувати обставини утворення перших політичних партій в Україні; розвивати в учнів уміння аналізувати й систематизувати матеріал, робити висновки, порівняння, вміти виділяти головне і другорядне, удосконалювати навики роботи з історичними джерелами, висловлювати й аргументувати свою точку зору; виховувати в учнів почуття патріотизму.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Урок повністю ⇒ ЗАВАНТАЖИТИ
|