Мета: ознайомитися з поняттями «панно», «планета Земля», закріпити знання та навички по виготовленню аплікації та витинанки, закріпити вміння працювати в групах.
Хід уроку
І. Організація класу
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Сьогоднішній наш урок на перший погляд буде дещо звичайним, бо як завжди ми з вами відправимося куди...?(в космос) Але будемо ми сьогодні говорити не про космічні дива, а про: Блакитні простори, зелені ліси - Ніде не знайдеш ти такої краси! У космосі є ще багато планет, Але там життя немає прикмет. Ти наша домівка, планета Земля, Ти гарна зблизька, красива здаля, Дивуються інші планети всі щиро: «Яка ж ти. сестричко, блакитно-вродлива!»
- Так про що ми сьогодні поговоримо?
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Ми сьогодні не просто поговоримо про нашу планету, ми створимо колективне панно «Планета Земля» . Але в нас виникає питання - А що ж таке панно? Бо це сдю нове для нас. Отже, панно - це слово латинського походження, що »тни «площина». Композиція, для оформлення приміщення. (Вивішу ється визначення на дошку)
- Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь вчителя
Отже, ми спробуємо виготовити панно і прикрасити ним одну з стін нашого коридору.
- Ви звернули увагу, що нам потрібні опірні слова, які допоможуть нам у створенні нашого образу, ми будемо їх записувати у ході перегляду презентації і дамо відповідь на питання - Яка вона наша планета?
- Презентація. Дерева, луг, ріка глибока, Мале джерельце і струмок, Низовина й гора висока Це все планета мій дружок. Сади і хати, міста і села Звір, пташка і жучки малі Всі звуки й пісенька весела І люди, що на цій землі.
- Яка ж вона наша планета? (4 запитання, записуємо на дошці)
Урок повністю ⇒ ЗАВАНТАЖИТИ
|