Мета уроку: навчити пояснювати взаємозв’язок духовного і фізичного здоров'я людини. Обґрунтувати необхідність дотримання правил особистої гігієни, наводити приклади зумовленості здоров'я людини станом довкілля; висловлювати свої судження про роль фізичної культури в формуванні здорового способу життя.
Хід уроку
І. Організація класу.
ІІ. Перевірка знань, умінь, навичок.
Тестова робота
- Навколишнє середовище – це …
а) жива природа;
б) нежива природа;
в) наша країна;
г) все, що оточує нас.
- Що означає пізнати себе?
а) показати всім свої гарні риси;
б) знати самих себе;
в) знати свої негативні риси.
- Жива природа – це …
а) тварини, люди, рослини, мікроорганізми;
б) все, що оточує людину;
в) люди, тварини.
- Екологія – це …
а) наука, яка вивчає зв’язок між організмами і середовищем;
б) наука про мораль;
в) наука про виховання;
- Охороняти природу означає:
а) зберегти світ, що оточує нас;
б) дотримуватися правил особистої гігієни;
в) позбавитися шкідливих звичок.
- Екологічне лихо – це …
а) хвороба людини;
б) подія, що виникла внаслідок нерозсудливої діяльності людини;
в) викинутий папірець на вулиці.
- Людина шкодить природі, коли …__________________________
- Берегти природу значить …_______________________________
- Навчитись керувати собою необхідно для того, щоб…_________
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Посадить кожен деревце —
І буде ліс шуміти.
Давайте зробимо ми це,
Чудово ж буде, діти!
І зацвіте Земля в вінку.
Як будуть всюди квіти.
І кожну стежечку в’юнку
Ми зможем обсадити.
Джерельця всі розчистим ми
Від краю і до краю.
Давайте будемо людьми!
Нас так Земля благає.
Ми сьогодні поговоримо про врожаї, які дає нам, зруйнована руками людини, природа...
Урок повністю ⇒ ЗАВАНТАЖИТИ
Презентація до уроку ⇒ ЗАВАНТАЖИТИ
|